Weerbaarheidslessen
1 oktober

Omroep RN7 op school. Bekijk hier het filmpje. Deze week was het de 'Week Tegen Pesten'. Er wordt extra aandacht gegeven aan het tegengaan van pesten op scholen. Zo gaat Hein van Brussel bijvoorbeeld scholen langs om weerbaarheidstrainingen te geven. Zo ook op de Tuimelaar in Veghel, waar hij al sinds 2016 trainingen verzorgt. Regionale omroep RN7 (regio Nijmegen) keek een dagje met hem mee. NB.'De Week Tegen Pesten' klinkt als een eenmalige actie. Het is natuurlijk van belang om ieder uur van de dag zorg te dragen voor een zo pestvrij mogelijke school en een plek waar kinderen tegelijkertijd in veilige sfeer steeds meer weerbaar worden. Wordt uw kind bij ons op school gepest? Kaart dit zo snel mogelijk aan bij de leerkracht.

Week-Tegen=Pesten